如梦令

周星星水仙计划—3

才发现囤了一篇…先发为敬




3.招收卧底(有功夫阿星x黄狮虎情节)

千王之王:@糖果店老板 阿头,我细佬话要拉佢条friend入来喔。

糖果店老板:阿宽?佢唔系想拉个差人过来啩。

千王之王:唔系阿宽啊,周星祖。

糖果店老板:佢几时成佐你嘅细佬喇?

赌圣:?喂黄狮虎,你冇乱噏嘢喔,我几时讲过认你做大哥了??

千王之王:你哋系不系唔知道重点应该放系边度啊??周星祖如果你不想捞了就话畀我知,我费事睬你。

赌圣:冇啊大佬,我错了……

糖果店老板:咁星仔,你想拉乜嘢人入来啊,我哋识唔识噶?

赌圣:系我师兄小刀啦,你哋实识嘅,佢话想睇下生得一样但其他都不同嘅我系点样嘅喔。

千王之王:意思就系当我哋系动物园咁玩咯?

赌圣:??你乜嘢意思啊?系不系想嗳跤?

整蛊专家:话系难听佐d…但系几有道理嘅。

赌圣:唔系你都唔帮我啩,古晶,我记得你都捻住叫你阿哥入来嘅喔。

糖果店老板:真?阿晶你都想?

整蛊专家:…我阿哥惊我学坏,话要入来睇下我哋成日讲d乜嘢。

糖果店老板:仲有冇其他人都想?

千王之王:阿头,梁宽個个衰仔(ga硬) 话我系呢度有人教千术,佢要入来学习。

赌圣:乜嘢啊,一睇就知道系慕我名而来嘅啦,佢呃你噶。

千王之王:阿头,我申请冇被小刀入来。

赌圣:??听解啊?你系不系针对我?

千王之王:系又点?

赌圣:我……

糖果店老板:你哋系唔系一日唔嗳跤都会死啊?

千王之王:阿头,呢次唔系我惹事了啩。

糖果店老板:你身为管理人员,对从属嘅人唔可以宽容d乜?

千王之王:???

赌圣:哈哈哈,截屏了。

千王之王:你好嘢。

糖果店老板:仲么,唔服?

千王之王:我就不信冇其他人打的过你。

糖果店老板:畀我厉害嘅人,只会畀我更憎人世间嘅功名利禄同打打杀杀。咁多嘅人我都要照顾得到,点可以就放条心系你個度?

辣椒:我来啦!……听解宜家嘅话题咁严肃啊。系咁,我都想拉我嘅咖喱哥入来哦。

糖果店老板:既然咁多人要求了,你哋拉啦。

赌圣:!多谢大佬!

整蛊专家:多谢老板!!

辣椒:多谢阿sir~

糖果店老板:就咁。我有d私事要处理一下。

“糖果店老板” 和“千王之王”的小窗:

糖果店老板:点啊,生气佐?

千王之王:冇啊。

糖果店老板:咁又唔系群入边讲嘢。

千王之王:你宜家好得闲乜?

糖果店老板:冇啊,休息嘅时候玩一阵啫。

千王之王:咁你唔该借乜,我唔得闲。

糖果店老板:……(红色感叹号)

糖果店老板:都咁大个人了仲发脾气。唉。(红色感叹号)


隔天,阿星算准了只有黄狮虎在家的时间,拎着把玫瑰往他家门口一站,把前来开门的黄狮虎一把揪过来吧嗒了一大口。

黄狮虎成功被糊住了大脑,反应过来后才羞愤地抬脚要踹,被挡下后又被一把搂到了怀里。

阿星:以后某搞鬼啦。

黄狮虎:……睬你先​傻。

评论(3)
热度(45)
  1. 共3人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

凹3:xhan

© 如梦令 | Powered by LOFTER