如梦令

周星星水仙计划(QQ体)

QQ的群功能比微信的要多,所以选择了QQ体。
 涉及人员过多,导致回魂夜tag没打上,于是在这里补一补。
 如果有看不懂粤语的,可以找个时间补国语版。

————————————————————

群名:以和为贵

群主:功夫星

群成员: 招文强,周星祖,古晶,周星星,何金银,凌凌漆,Leon,零零发,黄狮虎(管理员),五师兄。(不一定全都出场)

1. 当何金银被欺负了之后

金银宝:大佬们,有人虾我qwq

辣椒:边条仆街啊?抌佢啦,同呢滴死人佬有咩好港嘎。

千王之王: 边条粉肠虾我嘅人啊?叫佢来,我把佢底裤都输勒。

赌圣(劲过千王之王) :哩又算边条粉肠啊?骗钱呢滴嘢哩够我劲?一于港畀我听,我帮哩报仇。

千王之王:宜家嘅年轻人年纪小小就咁大火气?睇来唔畀滴教训哩都唔得喔。

整蛊专家:阿星哩某同佢搞啦,明知玩不过人地仲博上去,送钱咩?

赌圣(劲过千王之王) :哩又知我搞唔定佢?睇住我点赢番佢全部身家啦。

整蛊专家:喂,哩用过脑捻下啦,人地出千哩都唔知点出嘅,哩仲想赢佢?*

(*: 千王之王整部电影里都没有解密黄狮虎是怎么出千的)

千王之王:哩睇人地阿晶给识时务,边似哩咁蠢嘎…唔系,哩仲系同我赌番一扑,我最近缺钱花。

辣椒:喂,你地有某人性嘎,宜家唔系港紧金银嘅问题咩?你地有么私仇自己番小窗港啦。一于咁,哩叫佢过来,我用支枪突突死佢。

飞虎队队长: 呢滴小事唔赛麻烦哩啦椒仔,果滴人渣我叫过手下搞掂就得啦。

辣椒:喂!哩某状住系咩嘢飞虎队队长我就惊哩啊!我同哩港我好打的嘎! 

整蛊专家:哇椒仔哩变得都算快哦,头先先港完帮人报仇。其实边要打打杀杀,到时候坐监给唔好,一于揾我, 睇在同面嘅份上,算哩八八折,二十万得了。

辣椒:哇,哩都算狼死了!二十万?哩不如汤左金银拿出去卖啦!

千王之王:其实阿晶港得给有道理嘅,可以唔犯法就唔犯法,法律规定不得打打杀杀,但某规定不畀人整蛊啊。如果阿银某钱嘅瓦,我帮佢卑。

整蛊专家:多谢老板!祝老板一生平安,永远都某遇到我同我嘅同行!!

辣椒:哇,黄狮虎,哩就咁助佢?到时候畀人反咬一担哭都某眼泪啊。 

千王之王:笑话,边过可以整蛊到我? 上次咁搞嘅人仲系监狱里嘞。

整蛊专家:话唔可以咁港嘅喔,被我睇上嘅人非死即残…

千王之王:哩再唔收声,我宜家就让哩非死即残。

整蛊专家:sorry!我宜家就去搞计划。

我爱白玫瑰: 都话佐系人渣啦,仲赛咁麻烦,又使钱又整蛊,一枪就咩也事都某啦。

妇科大夫:你地呢滴人,成日就知道枪,我唔使枪都得啦!喂凌凌漆,上次你答应过嘅单挑听解唔来啊?

我爱白玫瑰:哩真系当我傻嘎?哩一招天外飞仙我么都某了啦,仲单挑?痴线。

妇科大夫:喂,哩不来就唔来,闹人仲咩啊?信不信我叫周长官一脚夹爆哩嘅头啊。

飞虎队队长:又关我事?

我爱白玫瑰:系啊唔关哩事啊,借咩啦。

飞虎队队长:哩泥过语气卑我觉得关我事了,你信不信我凌空飞起一个剪刀脚夹爆哩过头啊?

我爱白玫瑰:我信信信,得没,宜家不系港紧点报仇咩?听解又要夹我嘅头啊?

妇科大夫:鬼叫哩咁哈人憎。

糖果店老板:泥滴又港劲咩嘢啊?


…… 

全场寂静两分钟。


糖果店老板:?坦白从宽,抗拒从严。

赌圣(劲过千王之王):又赢佐一千万蚊,爽嗮。我就赌佐一场牌嗟,人嘞?

糖果店老板:阿星,哩港发生了咩事。

赌圣(劲过千王之王):……?(突然想起之前自己说的话)诶,能有咩也事嗟,某事啊大佬。

千王之王:阿头,某事,就系阿银畀人虾佐,我地港劲点报仇嗟,阿星话要骗光人地嘅钱喔。

赌圣(劲过千王之王) :??咩嘢啊,唔系你港先嘅咩???

千王之王:唔通哩唔系咁捻嘅咩?

赌圣(劲过千王之王):???冤枉啊大佬……


"赌圣(劲过千王之王)"已被管理员"千王之王"禁言十分钟

"赌圣(劲过千王之王)"被管理员更名为"赌圣"

"赌圣"被群主"糖果店老板"解除禁言


糖果店老板:狮虎,我以为哩畀佢地都成熟,先卑哩管理员做,听知哩都唔得省心…

千王之王:阿头,我…

赌圣:哈!黄狮虎哩都有今日!

糖果店老板:收声啦哩,哩以为哩就好省心?

赌圣:……qwq

千王之王:哩某咁,我唯一能接受卖萌嘅只有阿银嗟。话起阿银,阿头哩准备点算啊?

糖果店老板:某睇见群名咩?

辣椒:以和为贵??喂大佬,输么都输唔得气势啊!呢一次我地惊佐,下一次佢地就会变本加厉嘅啦! 

千王之王:反正佢动我嘅人,就系唔得。阿头哩某劝我。

糖果店老板:我嘅话都唔听了?

千王之王:sorry,头。

赌圣:呢一扑我就帮哩了,但系我仲系個过最识赌钱嘅人! 

整蛊专家:我嘅计划搞掂啦……?大哥哩某咁啦,二十万喔我不想打水漂啊。

抓鬼专家:哩系惊鬼复仇咩?唔使怕,来一个我杀一个,做人做鬼都攞不到我地符嘅啦。 

飞虎队队长:哩地一滴组织纪律性都某嘎?唔知有事要听队长嘅咩?咁散掂打仗啊?

我爱白玫瑰:喇,我呢过人最港义气,如果你地要复仇嘅话我帮哩地拖住周sir,哩地上去抌瓜果条友啦。

妇科大夫:我觉得哩打唔过周长官…

我爱白玫瑰:咁哩唔帮忙嘎?? 

妇科大夫:啊?哦,但系我好似都打唔过佢……

我爱白玫瑰:……

糖果店老板:得啦,呢件事我自有分寸, 哩地某理咁多,做好自己分内事再港。

千王之王:阿头,我某么分内事要做哦。

赌圣:我都系嗟。 

我爱白玫瑰:我暂时都某接到任务。 

飞虎队队长:对了,我最近有滴忙,帮唔到哩了sir。

我爱白玫瑰:?原来你仲算个好人。咁就唔使废我咁多力了。 

糖果店老板:睇来哩地真是好闲喔?阿星,小刀话听日约哩饮茶。凌凌漆,哩老婆畀人绑架佐喇仲唔去救?仲有,狮虎,哩监狱嘅朋友话好想哩番去招待招待佢地喔。

千王之王:……

赌圣:……

我爱白玫瑰:……

辣椒:哇哩地唔系挂??咁就投降了???

糖果店老板:哩有意见咩椒仔?

辣椒:……某。 

妇科医生:我捻……

糖果店老板:嗯?

妇科医生:……我捻我唔得闲。

整蛊专家:??大哥二十万蚊啊!

糖果店老板:命重要仲系钱重要?

整蛊专家:……

Leon:哩地咁垃圾嘅?我一个死人我就唔信哩可以做滴咩嘢搞我。

糖果店老板:我记得哩精神病院有个爱人?

Leon:……对捂住长官。 

糖果店老板:乖。

金银宝:qwq

糖果店老板:唔事就散佐喇。我有分寸嘅。

千王之王:唔得!睇到阿银我就咽不下这一担气……


"千王之王" 被群主"糖果店老板"禁言一天

群主"糖果店老板" 开启全员禁言


糖果店老板:都话佐我有分寸,我不想再见到有人驳嘴。今日呢件事就咁,唔需再提。



第二天何金银再去上班的时候,发现那几个欺负他的人不见了。 何金银表示十分疑惑,因为最先找他了解情况还不让他对别人说的,是一直表示要"息事宁人"的群主大佬星啊。

大佬星表示,以和为贵嗟,不代表我要选贵嘅啊。 

评论(4)
热度(97)
  1. 共7人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

凹3:xhan

© 如梦令 | Powered by LOFTER